Xbox 360 Forums, Game Reviews & More
 
X3F AracdeHomeRegisterLog in

Share
 

 Valentines Day

Go down 
AuthorMessage
Nate
Management
Management
Nate

Number of posts : 649
Age : 35
Location : USA
Console : Xbox 360
Favorite Game : Oblivion
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-01-02

Valentines Day Empty
PostSubject: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeThu Feb 14, 2008 6:08 pm

Heh... Kinda sentimental, but sue me, alright Wink


This is what I got my gf for V-Day.


Valentines Day Vdaypic

_________________
Games I Want


Fable II
Fallout 3
The Godfather
Mass Effect
Back to top Go down
https://xbox360forum.forumotion.net
th3_void
Moderator
Moderator
th3_void

Number of posts : 421
Age : 27
Location : U.S.
Console : Xbox, Xbox 360, PC, NES, Atari, Genesis
Favorite Game : The first two F.E.A.R. games, and Bioshock
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-01-06

Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeThu Feb 14, 2008 9:35 pm

It needs to be holding a copy of Mass Effect or Devil May Cry 4. That would be much cuter lol.

_________________
Valentines Day FEARsignature
Back to top Go down
Veloce
Forum Regular
Forum Regular
Veloce

Number of posts : 112
Age : 33
Favorite Game : cheese
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-01-03

Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeThu Feb 14, 2008 9:53 pm

its single reminders day !
Back to top Go down
Nate
Management
Management
Nate

Number of posts : 649
Age : 35
Location : USA
Console : Xbox 360
Favorite Game : Oblivion
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-01-02

Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeThu Feb 14, 2008 9:57 pm

LOL!! Why didn't I think of that?! All I really have at my house is Oblivion, I guess that would've worked.

..damn it!

_________________
Games I Want


Fable II
Fallout 3
The Godfather
Mass Effect
Back to top Go down
https://xbox360forum.forumotion.net
MaxPayne
Moderator
Moderator
MaxPayne

Number of posts : 559
Age : 42
Location : Tucson, AZ
Console : XBOX 360
Favorite Game : MAXPAYNE 1 & 2
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-01-03

Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeThu Feb 14, 2008 10:04 pm

Boo Valentines!!!


LOL

_________________
Valentines Day Pbucket
Back to top Go down
http://www.MaxPaynerunningshitin08.com
efiwiuefh
Forum Visitor
Forum Visitor


Number of posts : 90
Age : 56
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-07-03

Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeFri Jul 04, 2008 2:47 pm

Or you could put a block of cheese in it. mmm! Calcium!
Back to top Go down
WellSpent187
Moderator
Moderator
WellSpent187

Number of posts : 192
Age : 27
Location : Tucson
Console : Xbox 360
Favorite Game : Black
My GamerTag : 0
Registration date : 2008-01-03

Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitimeTue Jul 22, 2008 6:10 pm

HAHA!!!

Cheese?!

WTF?

Razz
Back to top Go down
Sponsored content




Valentines Day Empty
PostSubject: Re: Valentines Day   Valentines Day Icon_minitime

Back to top Go down
 
Valentines Day
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xbox 360 Forum :: X3F Community Forum :: Chit-Chat-
Jump to: